KOKIT Pop-Up -kilpailu
1. Mikä on KOKIT Pop-Up -kilpailu?
KOKIT Pop-Up -kilpailu on kulinaarinen tapahtuma Turussa, Suomessa, joka järjestetään lokakuusta joulukuuhun 2024.
Kilpailu mahdollistaa kotikokkien ja ammattikokkien kilpailemisen valmistamalla ja toimittamalla aterioita KOKIT-alustan
kautta. Voittaja valitaan asiakkaiden antamien arvioiden, tilausten määrän ja yleisen asiakaspalautteen perusteella.
2. Miten kilpailua arvioidaan?
Kilpailua arvioidaan asiakkaiden antamien arvioiden, joidenkin osallistujien saamien tilausten kokonaismäärän ja
asiakkaiden antaman yksityiskohtaisen palautteen perusteella. Osallistuja, jolla on korkein kokonaispistemäärä,
julistetaan voittajaksi kilpailun lopussa.
3. Kuka voi osallistua kilpailuun?
Kotikokit ja ammattikokit, joilla on voimassa oleva suomalainen yritystunnus, oikeus työskennellä Suomessa,
rekisteröity keittiö, hygieniapassi ja tuore salmonellatesti voivat osallistua. KOKIT tarjoaa ilmaisia konsultointipalveluita
auttaakseen sinua täyttämään nämä vaatimukset tarvittaessa.
4. Miten rekisteröidyn kilpailuun?
Rekisteröityminen tapahtuu KOKIT-verkkosivuston kautta. Sinun tulee lähettää tarvittavat asiakirjat, ja voit pyytää
konsultaatiota, jos tarvitset apua täyttääksesi osallistumisehtoja.
5. Mikä on osallistujien päivittäinen aikataulu?
Osallistujien odotetaan valmistavan aterioita joka aamu, ruoan tulee olla valmiina klo 11:00 mennessä. Toimitukset
tapahtuvat päivittäin klo 11:30–15:30.
6. Miten toimitusprosessi toimii?
Osallistujat voivat joko toimittaa ateriansa itse tai pyytää toimitusapua. Jos apua pyydetään, KOKIT:n kuljettajat
hoitavat toimituksen varmistaen, että ateriat saapuvat asiakkaille nopeasti.
7. Minkä tyyppisiä aterioita minun tulisi valmistaa?
Aterioiden tulee olla kotitekoisia tai ammattimaisesti valmistettuja ruokia, jotka täyttävät suomalaiset
elintarviketurvallisuusmääräykset. Luovuutta ja laatua kannustetaan, sillä ne vaikuttavat positiivisesti
asiakaspalautteeseen ja arviointeihin.
8. Liittyykö osallistumiseen kustannuksia?
Osallistumismaksua ei ole, mutta osallistujat ovat vastuussa kaikista kustannuksista, jotka liittyvät yritystunnuksen
hankkimiseen, keittiön rekisteröintiin tai terveystodistusten hankkimiseen. KOKIT tarjoaa ilmaista konsultaatiota
auttaakseen näissä prosesseissa.
9. Miten voin parantaa voittomahdollisuuksiani?
Keskitä huomiosi korkealaatuisten aterioiden valmisteluun, varmista ajoissa tapahtuvat toimitukset ja vuorovaikuttele
asiakkaiden kanssa kannustaaksesi positiivisten arvioiden ja palautteen antamista. Myös saamiesi tilausten määrä
vaikuttaa kokonaispistemäärääsi.
10. Milloin ja miten voittaja julkaistaan?
Voittaja julkistetaan kilpailun lopussa tammikuussa 2025 asiakkaiden antamien arvioiden, tilausten määrän ja yleisen
palautteen perusteella. Tulokset jaetaan palkintoseremoniassa.
11. Mitä tapahtuu, jos en voi valmistaa ruokaa tietyllä päivällä?
Jos et pysty valmistamaan ruokaa tietylle päivälle, sinun tulee ilmoittaa KOKIT-tiimille mahdollisimman pian.
Säännöllinen osallistuminen on tärkeää menestyksesi kannalta kilpailussa.
12. Miten voin ottaa yhteyttä KOKIT:iin, jos minulla on lisää kysymyksiä?
Lisätietoja tai apua varten voit ottaa yhteyttä KOKIT-tiimiin verkkosivustolla annettujen yhteystietojen kautta tai
lähettämällä sähköpostia osoitteeseen hello(at)kokit.fi.